SENARAI ARTIKEL

Friday, August 29, 2008

Tambah ilmu tambah duit


Salam sejahtera, semoga anda semua dalam keadaan sihat dan menjalani hari-hari anda dengan produktif!

Hari ini saya ingin berkongsi ilmu dengan saudara semua. Saya mula berjinak-jinak dengan internet sudah lama tapi saya. Saya belajar internet sendiri bermula dengan "O" ilmu..main klik jer..disamping mencari maklumat sendiri dan berusaha belajar sendiri sedikit demi sedikit. Dari tak tahu... jadi tahu. Itupun banyak lagi selok-belok bisnes internet yang perlu saya pelajari lagi...

Namun seperkara yang saya akui... antara cabaran atau halangan terbesar adalah perkara berkaitan teknikal dan bahasa internet. Sememangnya perniagaan di internet adalah berasaskan laman web (web based), jadi sedikit-sebanyak pengetahuan teknikal diperlukan terutamanya dalam menyelenggara dan menyelaras laman web perniagaan anda nanti.

Saya terjumpa satu sumber rujukan yang lengkap yang telah b anyak membantu dalam memperbaiki perniagaan internet saya selama ini iaitu Pakej Lengkap Perniagaan Internet. Pakej ini adalah dalam bentuk tutorial video yang merangkumi pelbagai aspek teknikal laman web perniagaan. Lebih mudah untuk paham bukan saja tex yang diberi tapi vedoe yang lengkap dan penerangan yang terperinci. Bagus untuk newbie dan yang lama kerana panduan yang lengkap dan rahsia yang selama ini kita tidak tahu.


Untuk makluman, pakej online tutorial video ini bukanlah baru memandangkan ia telahpun berada di pasaran sejak beberapa tahun lepas. Pakej ini telah banyak membantu saya dan sering saya rekomen kepada sesiapa yang memerlukan. Malah mungkin ada di antara anda telahpun menjadi ahli. Namun yang terkini, bermula 15/8/08, Mohd Najib telahpun menyediakan pakej terbaru versi DVD! Ini pastinya lebih memudahkan.

Sesungguhnya pakej ini merupakan yang pertama seumpamanya di negara kita, maka sewajarnya jangan kita lepaskan peluang ini. Namun seperti selalu, saya serahkan kepada anda untuk menilainya sendiri dengan lawati laman webnya DI SINI!

Peluang Jana Pendapatan! Pakej Tutorial Video DVD Online ini turut menawarkan program affiliatenya sendiri yang mempunyai 2-tier. Komisen RM50 diberikan bagi setiap jualan yang terhasil. Jika berminat, anda boleh daftar di sini:

http://www.monakas.com?a_aid=b5f9a1f8

Semoga berjaya..

P/s Tindakan hari ini penentu masa depan anda akan datang, Ayuh!!! bertindak sekarang!!





No comments: