SENARAI ARTIKEL

Thursday, August 26, 2010

Buat duit dengan eBook

Assalamualaikum semua..dah lama saya tak update blog ni..hari ni saya terpanggil untuk berkongsi satu lagi peluang buat duit dengan ebook. Mesti ada yang bertanya, buat duit macam mana??Boleh percaya ker? Jawapan saya YA boleh..Sahabat saya saudara Jamal telah membuktikannya. Siapa Jamal ni? Nama penuh beliau ialah Jamaluddin Bahari. Beliau ni kira baru juga la dalam dunia internet ni. Beliau bermula aktif bisnes ebook di internet sejak tahun 2008. Beliau sudah mengeluarkan sudah 4 eBook. Hebat tu, walaupun masih newbie tapi sekarang dah bertaraf otai. Beliau pernah menghasilkan jualan sebuah ebook Emas-emas yang hilang pernah terhasil jualan sebanyak RM125K dalam masa hanya 40 hari Wow!! Secara keseluruhan beliau telah berjaya menghasilkan lebih 7000 unit ebook sejak Dis 2008 dan lebih RM 400K telah masuk ke dalam akaunnya. Kini Jamal membongkarkan rahsia beliau buat duit dengan ebook. Tajuk ebook tersebut diberi nama Pakar ebook.
Apa sebenarnya Pakej Pakar eBook ini? Secara ringkasnya ia adalah pakej panduan lengkap dan terperinci yang JaMaL hasilkan khusus kepada sesiapa yang berminat memulakan perniagaan eBook di Malaysia. Ia terdiri daripada 6 modul utama dan 5 bonus hebat. Di dalam pakej ini, beliau mendedahkan rahsia bagaimana beliau berjaya dalam perniagaan eBook beliau. Pasti ramai di kalangan anda yang mempunyai persoalan-persoalan di bawah. Ia sentiasa berlegar-legar di dalam fikiran sehingga membantutkan usaha-usaha untuk memajukan diri anda.
Saya sukar mencari idea untuk menulis eBook. Lagipun saya bukannya pakar dalam apa-apa bidang. Ini jawapannya: Teknik rahsia mencari idea.
Macamana nak buat eBook ni? Gaya penulisan bagaimana yang mampu menarik minat pembeli? Saya tak pandai bermadah pujangga. Malah saya gagal BM semasa SPM dulu. Ini jawapannya: Teknik rahsia menulis ebook
Saya pula lain, eBook dah siap tapi bagaimana nak pujuk orang membeli. Saya tak pandai menjual la. Saya ni bukannya penulis surat jualan yang handal. Ini jawapannya: Teknik rahsia penulisan surat jualan
Saya ok sikit. Saya dah buat eBook dan tahu la juga buat surat jualan. Tapi masalah saya ni tak tahu pula membina laman web jualan untuk eBook tersebut. Saya ni kalau dengar HTML, PHP, FTP dan CPanel memang alergik fobia betul. Kalau tak ada web jualan macamana nak jual eBook tu? Ini jawapannya: Teknik rahsia membina web jualan
Oo.. saya tak ada masalah. Semua dah settle. Cuma saya tak tahu bagaimana nak buat pra pelancaran eBook saya. Pra pelancaran ni amat-amat penting dalam meningkatkan kadar pembelian eBook itu nanti. Ini jawapannya:Teknik rahsia pra pelancaran ebook
Ada idea, eBook pun dah siap, surat jualan mantap, laman web jualan cantik, dan pra pelancaran gempak tapi kalau tak tahu strategi pemasaran tak guna juga. Harus diingat strategi pemasaran online tidak sama dengan teknik pemasaran offline. Kalau begitu bagaimana? Ini jawapannya: Teknik rahsia pemasaran ebook

Segala persoalan anda akan terjawab dan anda kini berkemungkinan besar mampu mengikut jejak langkah mereka untuk menjadi pakar eBook yang seterusnya. Kalau anda berminat boleh klik banner dibawah atau klik saja banner disebelah tu.Kalau kita nak berjaya kena tiru orang yang berjaya,so apa lagi ikut saja apa yang Jamal buat dalam ebook tersebut,dengan kata lain BERTINDAK!!BERTINDAK!!!BERTINDAK!! andapun akan berjaya..ok

No comments: